HNED NA ZAČÁTKU SI DOVOLÍME PŘESKOČIT ÚVAHU, ZDA MÁ SMYSL SE NA INTERNETU PREZENTOVAT. OTÁZKA TEDY ZNÍ - JAKÝ ZPŮSOB JE NEJVÝHODNĚJŠÍ? MOŽNOSTÍ JE OPRAVDU MNOHO.
Stále však platí, že obsahově smysluplná a vizuálně zapamatovatelná prezentace má svoje nezastupitelné místo. Je to doslova výkladní skříň vaší činnosti. Často je webová prezentace prvním místem, kde se potenciální zájemce o vaše služby seznámí s tím co nabízíte. A buď ho vaše nabídka a forma prezentace osloví nebo ne. Pár vteřin rozhodne zda získáte nového klienta nebo se už nikdy neozve! Už rozumíte, proč jsou internetové stránky tak důležité a vyplatí se je udělat pořádně?
NEVÍTE, JAK TAKOVÝ WEB VYTVOŘIT?
Proč uvažovat o webu pro mobilní telefony a tablety?
Přes 50 % všech uživatelů internetu používá k prohlížení internetových stránek mobilní zařízení.
Stačí se rozhlédnout například na ulici kolem sebe!
Proto je nanejvýš vhodné, aby se vaše prezentace uměla svým rozvržením přizpůsobit i těmto zařízením. Takovému webu se říká responzivní. Jednoduše řečeno, obsah se přeskupí podle velikosti displeje většinou pod sebe do jedné dlouhé "nudle". Uživatel pak roluje dolů a pohodlně prochází celý obsah. Klasické provedení webů toto neumožňuje - web se v prohlížeči proporčně zmenší celý, bohužel včetně písma. Bez zoomování je tak web nečitelný a špatně se ovládá. Takový web už ale nechcete, že?
Nejste si jisti, jesli je Váš web responzivní a nemáte možnost si to na mobilním zařízení sami vyzkoušet?
Nabízíme Vám proto náš webový tester, kde po zadání URL adresy Vašeho webu vygenerujeme jeho zobrazení na třech základních přenosných zařízeních - notebook / tablet / smartphone.
Nejlépe při osobní schůzce si ujasníme Váš cíl, jaký má Váš nový web splňovat. Jaké bude obsahovat funkce a co od něho očekáváte. Na základě této schůzky pro Vás zpracujeme základní strukturu webu.
Struktura webu nám definuje obsahovou náplň Vašeho nového webu. Jaké web bude obsahovat podstránky, případně jaké další funkce na něm budou k dispozici. Na základě tohoto si můžeme udělat základní představu o složitosti webu.
Finanční rozvaha se skládá z několika bloků. Vizuální části webu a funkční části. Platí to, že web musí obsahovat obojí. Zde si ujasníme, do jaké míry uvedené prvky budete vyžadovat. Zda-li Vám stačí pouze jednoduchý vzhled nebo propracovaný web, včetně unikátní firemní identity.
Po ujasnění priorit ohledně grafické podoby webu a stanovení struktury webu pro Vás náš grafik připraví grafický návrh podle nejnovějších a nejmodernějších standardů. V průběhu tvorby grafického návrhu spolu budeme komunikovat a utvářet tak podobu Vašeho budoucího webu k dokonalosti.
Aby byl web funkční, je potřeba naprogramovat uživatelskou část, kterou vidí návštěvník webu. Vychází se z grafického návrhu, případně se dolaďují další funkční prvky. V této části také dochází k napojení webu na redakční systém pro správu obsahu.
Jakmile bude technická část webu hotová, vrhneme se na jeho plnění obsahem. Toto zvládnete buď sami přes redakční systém nebo Vám s tím můžeme pomoci a společně tak Vašemu webu dáme život.
Spuštění webu na ostré doméně, včetně statistik od Google Analytics. Web může běžet na našem serveru, připojeným na páteřní linku internetu. V případě dalších úprav nebo rozšiřování máme tak web ihned po ruce a k dispozici.
Chcete-li být ještě úspěšnější, nabízíme jako doplňkovou službu internetový marketing. Otevřeme Vašemu webu nové možnosti a o návštěvníky Vašeho webu tak nebudete mít nouzi.
Jak je to s cenou takového webu?
Ve značné míře záleží na Vás – na konečném rozsahu webu a kvalitě dodaných podkladů (logo, fotografie, texty, položky formulářů, obrazový materiál, grafy, tabulky, atd.).
Čím lépe připravené podklady dostaneme, tím více ušetříte!
Internet se neustále vyvíjí. Vyvíjí se technologie. Vyvíjejí se uživatelé.
Pošlete nám odkaz na vaši prezentaci nebo si domluvte schůzku a pomůžeme vám najít vhodné řešení.
Někdo potřebuje "nový motor" - redakční systém pro správu obsahu, jiný zase komplexní změnu včetně grafiky. Zpracujeme pro vás analýzu současného stavu prezentace a doporučit vylepšení v souladu s trendy a vašimi potřebami.
Stále však platí, že obsahově smysluplná a vizuálně zapamatovatelná prezentace má svoje nezastupitelné místo. Je to doslova výkladní skříň vaší činnosti.
Víme z praxe, že "drobný" řemeslník či začínající firma nemusí mít prezentaci stejně rozsáhlou jako velká a zavedená korporace.
Proto umíme vytvořit tzv. jednostránkový web, kde návštěvník takového webu zjistí kompletní nabídku služeb jasně a rychle.
Samozřejmě, že i takový malý web má vlastní administraci a přizpůsobuje se rozvržením mobilním zařízením. Jak takový web může vypadat, uvidíte například zde - na prezentaci našeho spokojeného klienta.
Cena je více než příjemná, nebojte se na ni zeptat.